känsla!

Idag så är den en bra dålig dag, men jag överlever. 
jag har nu  laddat hem MASSor av julmusik , helt också underbart  !
 
 Men jag är skadad, kan man säga. pajjad axel typ och bränd på handen,
så har bandage och kan inte röra min axel, känns underbart att starta veckan så.
aja., var hemma från skolan idag iaf.
och såg på en massa mysfilmer. :) askungen 2 ,musses jul osv.

Jag kom ju på att jag inte skrivit ngt om halloween
men ojj så kul jag hade, tack jossan! :)
alla var som vanligt väldigt fina på sina sätt.
blodiga, full med knivar,
 emosar, elvis, osv. underbart.
Amen vi hade det kul iaf.


hhahah jag sitter och skriver i takt med min julmusik och
 nu så försöker jag hålla takten till Nu är det jul igen.
går sådär^^ 
 
Jag hade tänkt att se ensam hemma som kvällsfilm innan jag går och
lägger mig ikväll
  , det var trots allt länge sedan jag såg den.
jag är ju hemma själv nu, så jag ska nog köpa mig ngt smarrigt
och bara njuta av min ensamhet och riktigt bara tänka på mig själv
måla naglarna ska jag också hinna med hade jag tänkt. !


förövrigt så njuter jag fullt ut och tänker fortsätta göra det resten av veckan
ha en fortsatt trevlig kväll
Alexandra


Kommentarer
Postat av: Erik

Snygg bild.

2008-11-19 @ 22:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0