Tjeniz

Torsdag idag, och jag sitter och äter banan, dricker RAMLÖSA och bara njuter framför tvn
Idag har det varit en chill dag som fan, ledig pga att lärarna skulle lära sig om datorer typ.
sov typ till 12 idag, lite besviken att jag inte vaknade senare,menmen. När jag väl tagit mig upp
ur sängen med en ständig ångest att jag borde ligga kavr och sova längre så gick jag ner och såg på tv.
Har bara chillat hela dagen fram till kl halv 7 tills jag insåg att jag borde ta på mig lite kläder inför träningen,
det var inte det lättaste, har fortfarande en sån SJUK träningsvärk sen träningen i tisdags. Det var den
första träningen på nåra veckor. OMG! att ta på sig kläder är en plåga men att ständigt typ behöva gå i trappor gör så otroligt ont. rullstol nu ett tag tack? någon fin människa som vill skjutsa runt mig bara nåra dar. fnizz
                   
Mina päron kommer hem på måndag och det ska bli trävligt att träffa dem igen ^^
man lär känna sig som en blekfizzz.hihi. Jag ska iaf ta fram alla julsaker och göra det mysigt. ska bli rå mysigt. faktiskt
Nu efter att ha varit 2 veckor ensam så har det inte varit så farligt ändå.  Man lär sig att lägga sig och ska sova med tanken att man ska dö varje kväll . men jag har ju inte dött än. så jag tror jag klarar mig tills på måndag .
Men helt fritt från rädslor och skit har det ju inte varit. Snöbollar på fönstren, proppen flög= KOLSVART!
massor av knak överallt. Grannens galna fester till tidigt på morgonen. ohyezz

jag såg iaf sjukaste mys, go asroliga filmen  :D Horton!!!!!!! DET VAR SJUKT ROLIG!

Nä nu ska jag försöka sova.
Jag hoppas att fredagen blir väldig härlig så man kan riktigt njuta när man kommer hem från skolan.
Pussskramis, natti!

Kommentarer
Postat av: Erik

Du kunde ju alltid visiterat din grannes astidiga fest. D:

2008-11-29 @ 00:17:22
Postat av: BABE GRISEN

kiss och bajs

2008-12-24 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0