23:23

23:23 och jag är jättetrött,
jättesliten sen igår  men fyfan vad kul jag hade!

Jag har inte skrivit på väldigt länge, så  jag ska ta mig samman och skriva lite hade jag tänkt,
lite mysigt att skriva innan man går och lägger sig.

Skolan Började ju för ett par veckor sedan,
och jag kom i en klass där jag inte kände någon.
sjukaste nervös var jag, men oooooossshh vad glad jag är att jag hamnade i den klassen!
ni är så Härligt underbara allihop!
och klassfetsen! jag hade det hur sjukt kul som helst! 
tack jonas som bjööööö på lägenhet! ! :)
                                                                     så skolan var inte så mkt att ora sig över, så nu är ett problem löst iaf. 
                                                    jag fortsätter iaf med mitt tuffa arbete" ahaha" tuffa! eller ja mitt städjobb på häggströms.
                                                                   :)

När jag tänker , eller jag skriver , då kom jag på att , jag har vetat det länge men jag är kass,
jag måste fortfarande titta på tangenterna när jag skriver, eller ibland iallafall typ 3 av 2 ggr.
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
LAMLAMLAMLAMLAMLAMLAMLAAAAAAM!

AJa iaf, vi har fått våran dator nu. "Jippi" eller joo lite jippi äre kanske, men inte så mkt
är typ redan less på den, man måste ha en sån där ful jäkla datorväska, man ska dra med sig datorn och den typ 100 kg tunga laddaren! ät dig själv!
 sen på bussen så måste man dra med sig den och...ååååhhhh, dessa bussresor!
aja ska inte se så negativt på det, jag slipper ju gå eller nått :)
iaf så fick jag en sliten krigare på bild i bussen
TOBIAS!
HEjehejhejj!


Jag taggar sönder iaf tills jag drar 2 veckor till turkiet!
ska blii så sjukt nice och bella vi ska vara så sjukt nice!

och jag såg min sjukt älskade älsklingsfilm idag igen
American history x !
åååh!

Men på tal om typ ost!
så är jag så sjukt glad att top model har börjat  !
och att idol är nu igen, programmen förgyller mina tråkiga,inte har något att göra dagar :) Tack!

amen jag ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt
upp tidigt i morgon! ååh tagga 06.55 bussen! "ofc inte"


 
ja! jusste nu när jag tänker på det och har det kvar i skallen ett tag till,
det dära med att hela jorden ska typ sugas ner i ett svart hål och bla,bla bla,
SUG ngt annat i stället!  det kommer inte funka, det är idiotiskt , och dom lägger pengar på sån skit istället för att
hjälpa de sjuka och de som behöver pengar i världen. jag blir så sur, på riktigt .
dom som kom på hela grejjen och teorin har jag god lust att suga in i min dammsugare eller ngt, !
Morr!

MenGodnatt på er !
och ja jusste! HEJ ERIK! HEJ ,HEJ!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Alex! :)

2008-09-15 @ 15:01:18
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Alex, hej hej!

2008-09-15 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0