H-ösTen

Tillbaka igen.
hej !
 och hej höst, hej

Sitter jusst  nu och ska samla de sista krafterna tills att
 jag ska göra klart min naturkunskapsläxa, tagga.

För övrigt så tänker jag skriva lite om min helg. .................................................................... så, gjort. fan vad rolig helg jag hade , eller INTE fyfan vad tråkigt jag har haft det i helgen, finnessjukt!  
               Amen nu kan det ju bara bli bättre ellerhur, ska göra nästa helg storslagen!Whoho

HAhah när jag tänker  på det nu, hade försökt förtränga det
men jag kan väll berätta, iaf så lyckades jag med en väldigt klantig grejj för några dagar sedan
jag gick i värsta snabba farten hem, när jag tänkte attt jag genar genom trädgården på baksidan,
jag typ halvsprang och plötsligt så låg jag bara där på marken, jag hade halkat på en
SVAMP!
hahah så sjukt mycket vad jag skrattade. sitter och typ skrattar högt nu lite faktiskt ^^



Vi ska iaf ta skolfoto i morgon
YEYE
och sen den otroligt jätte inte fina eller roliga orienteringen på onsdag!
sista gången jag är i nordmaling kan jag tänka mig, för efter onsdagen så lär jag sitta fast i skogen någonstans sen orienteringen.YES

Åhåhåh ja jusssste, den första oktober så börjar en serie , eller vad det nu är
det är en sån där jätte big kille som inte kan gå ur sängen enns, och nu ska man följa honom och se om han kan banta sig ur sängen och kunna gifta sig! jajjuste jag fyller ju år 1 oktober ju ^^

Nä nu ska jag ta och se hajar som hajar innan jag jag ska börja med min läxa.

pUUUss heii :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0