lördag

ikväll var  den första kvällen på länge
då jag såg stjärnorna, nog har jag vetat man kan se dem
men idag lade jag märke till dem lite extra, och det var det som gjorde min kväll iaf.
jag var tvungen att sätta mig ner på gräset och bara kika, det var så vackert,
ska fortsätta med kvällspromenader och att bara njuta under dessa
helt underbara stjärnor.
och när vi talar om jusst stjärnor, hur bär man sig åt när man ska "köpa"
en stjärna till någon? jag fattar det inte, dom ser ju lika dan ut från
långt håll, ska man bara peka på en stjärna helt random till den
personen man köpt den till och säga, där. där har du din stjärna. ?
jag fattar det inte, måste ta reda mer på det .

Hej kanske jag ska börja med att säga , :)
jag har nyss släpat mig hem och är jätte kall och sitter nu i min säng och
ska snart se family guy och knapra på ett äpple , hih
min helg vart inte som planerad precis, men ,men 
överlevde ju, har träffat lite folk ikväll och mappe och jomba ringde mig, treeeevligt!
får vell tagga nästa helg istället då.

söndag i morgon och jag ska göra den till en pluggizdag hade jag tänkt
måste ju göra ngt bra iaf, pluuusss att jag ska jobba i morgon
 och min löööööööööööööön kom för nån dag sedan. Gu siii skönt!

hahah! Tänker på alla fula citat , fan vad minnen det kommer upp ^^

-
alex,ditt liv ÄR meningslöst.
jan 15 år.

- jag har typ brottaröron,
för att jag och simon brottas så mycket!?
sebastian 15 år.

- passa jag inte sticker ut ditt öga
så att doktorn inte kan laga det,
jonna 5 år.

hah underbara människor!

Nä nu ska jag lägga mig  och se family guy och sen sova!
hare bästaste, pussN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg, men dessvärre väldigt många gramatiska fel, jobba på det.

2008-10-08 @ 09:33:07
Postat av: Haha

Älskar att personen som klagar stavar fel själv.

2008-11-02 @ 09:24:04
Postat av: Erik

Anonym:



Grammatiska

Desvärre




Oh, the paradox.

2008-11-12 @ 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0