VILSE eller ja kanske lite ?

HOHOHO!
Vi tog skolfoto för nån dag sen, och ja det var vell heltbra faktiskt. :)
alla var jätte barnsligt jätte söta! själv så skulle jag aldrig palla att vara fotograf, skulle få
cepedamp på alla! men det kanske fotograferna får, men kanske inte visar det så mkt, vad vet jag ? 
iallafallså får jag rysningar nu när jag tänker på den icket snygga fotografen vi hade när vi gick på artedi!
Inte det vackraste med andra oord, sen ögonbrynen stack typ ut 10 cm från huvvet också, seerriöst läskig.

 jag hamnade med ludvig i ett grupparbete ,
vi ska piska järnet, började med att vi tappade bort alla papper vi fick,
jävla bra start ^^ :)

Ligger i sängen nu och täänker på den otroligt värdelösa orienteringsdag vi hade idag
jag är totalt sämst, fattar inget, har kartan alltid fel håll och jag hatar skogen btw.
aja, jag och marica sa att vi skulle komma i mål på 40 min, så vi tig det där med tidgrejset,
men det slutade att vi insåg att våran tidiga buss hade vi missat, så vi kunde lika bra börja gå och se det hela som en fin skogspromenad. gick ju lite si så där, vi var blöt, träningsvärk,hungriga,törstiga och allmänt borta,
men vi var slitna krigare och kom i mål på 2 timmar!
YESSSSSS!!!

Var och jobbade ikväll också, alltid lika trevligt!
linnlinnlinnlinnlinnlinnlinn!

                                                                          St
hösten måste vara en av dom mysiga årstiderna, blir som så mycket
mysiga färger, och ett plus i kanten är ju attt alla småkryp dör!!! HHÄHÄ
FY VAD HÄRLIGT!




Åh men den snyggaset av dom alla
snyggelisnyggsnygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ska lägga mig och sova nu,
och tagga att det är snart helg, och ooooj vad bra jag ska gära den helgen,
kan ju inte gå miste om en till helg IgEN!
pussN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0