Måndag, uuuuuuh

Idag,eller igår när jag skulle lägga mig så trode jag att jag inte skulle palla ta mig upp, men jovist jag var på asbra humör i morse. Fast man blev lite sadface när jag såg att det regnade. ajaa.  Men annars så började dagen asbra och jag kännde mig sjukt taggad på livet. (: 

idag har vi bara haft sköna lektioner käns det som, vi har inte gjort så mkt med andra ord, men det är vell alltid så när man har datorer på lektionerna?  jag har iaf misshandlat anton med datorladdaren men det var han så förtjänt av, tro mig.
Men just nu har jag ont i magen, och det känns inte bra, inte heller när jag insåg att jag hade missat halv2 bussen ,så jag sitter och väntar tills jag kan ta 3 bussen , ganska ovärt. skratta åt mig^* 
Mikael är snygg, jättesnygg faktiskt.
När jag kommer hem ska jag läsa engelskaboken,
sova lite, sen ut och gå med sysyer och sandra.
asnice!
ska misshandla anton lite till nu, vi är ensamma i klassrummet.... hähäh!! HAN ÄR DÖDENS!


Kommentarer
Postat av: Elis!

MIIIICKE P !

Mannen myten legenden ;)

2009-04-27 @ 20:07:50
Postat av: Bajshoran

JAG ÄGER DENNA BLOGG SIDA SLUTA SKRIVA HÄR!!

2009-04-28 @ 12:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0