pigpig...........

Idag är det onsdag, och det är sista dagen innan jag tar helg. gud vad skönt. :) verkligen.  jag har bara 4 lektioner och dom kommer gå hur snabbt som helst. :) asså vilken härlig dag! När jag kommer hem så ska jag tillbringa min dag med mamma, som kom hem i morse från Sälen. Jag kanske, kanske ska åka hem med Anton idag, ifall han klarar uppkörningen. så jag håller en stor tumme för honom.!!! Ikväll, blir det nog chill, och en promenad.
jag har föfövrigt blivit beroende av grönt Te. helt sikkt, drack typ 3 koppar igår på raken.! asgött.
       idag känner jag bara för att skriva massa skit, faktiskt, jag har så sjukt tråkigt på svenskan.
vi ska skriva en saga, eller jag ska skriva en fabel,
 men jag vettetusan hur jag ska göra det..
omfg. vad tror ni om " ekorren och det stora ollonet "?  haha! jag suger. 
Anyhow så är jag ganska mycket happyface att det är sol ute igen,
 det känns så mycket roligare, livet, dagen. humöret, världen, ja allt. 
Det är valborg i morgon ju, och jag har inget planerat än, shitt. men får ta dagen som den kommer.  


Natural complexion, pink cheeks, eyes day,
 and smoked rainbow at night.
Spring 2009 will show this.













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0