Steka,12.04

Åh idag är det bara uderbart väder, och jag vaknade för ett tag sedan. Jag känner att den här dagen kommer bli hur bra som helst, och jag är på toppenhumör. (: Jag har precis gjort mig Te och mackor som jag ska sätta och och äta på altanen. Jag hade sedan tänkt att sola i någon timme,sen ska jag ut och gå. helt ubderbart.


Fredagen var iaf hur kul som helst, tack för att jag fick komma :)
det var sjukt härliga personer där också! haha när jag gick hem så var det den mest
 sjukaste hemfärden jag gjort iaf, xd hah!!
Lördagen gjorde jag inte så mkt på, var sliten som fan sedan fredagen, men vi åt grillat till middag som jag förövrigt älskar. Jag gickoch la mig efter maten och vaknade vid halv 9. sköönt. Jag gick sedan ut och träffade lite folk, och det slutade med gillning. trevligttrevligt.

Jag börjar förövrigt tagga valborg en aning! satan vad najs! vad ska alla göra?
och jag börjar tagga att det vara är 38 dagar kvar till Turkiet. awsome.  typ inte enns 6 veckor kvar(:
och inte så länge kvar till Metaltown heller. !!!!!! åh vilken underbar sommar det kommer bli känner jag.
Nu ska jag ut och sätta mig och sola,
hare
hane
hejs.


 Royal dragon, är hotellet jag ska till. sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0