tidig morgon

jag ursäktar mig att jag inte svrivit på ganska länge. verkligen.
Men nu tar jag nya tag och är back in the game. 

asså under de dagar som jag inte har skrivit så har det typ inte hänt ett skit. tragiskt men sant.
jag har varit sjuk, och är det fortfarande..  men det är vell inget att skryta om. I torsdags var jag på tjejmiddag hos jossan. hur trevligt som helst, helt unerbara tjejer ocks(walle,lina,jossan,linn) vi drack gott och åt jätte god mat på la casa mia. sedan när vi kom hem till jossan så pratade vi, spelade pratmakarna som måste vara det mest sinnessjukt roliga spel genom tiderna. vi bjöd även på ganska helflippade danser, ha!! det slutade med att jag och linn sov över. hur mys som helst.
Jag har under några dagar under lovet hunnit vara själv hemma, pappa och sandra var på ngt fjällenställe, och jag var för lat för att orka följa med. skönt var det att vara hemma också. 
HA! ja jusste, det var några dagar sedan men, iaf så blev mitt hus stormat av ett gäng retards iaf.(simon,anton,rickard,bäckis,dyngolle,) dom stannade ett tag och åt upp allt mitt chips och godis (L) härligt gäng dedära.  Efter en stund for vi hem till anton för att dom skulle lana, så det slutade att jag satt där med min laptop och var lika "cooool" fast jag spelade inte cs, men anyhow så kom jag hem kl halv 6 på mirgonen. och vaknade 15,45 på eftermiddagen.. sikkt. 

Idag var det också ganska sikkt. Mamma väckte mig kl halv 9 :O halv 9 på morgonen. WTF!
iaf så skulle hon ha med mig ut och gå, och eftersom jag inte hade hunnit vakna enns så i trötthet så tog jag på min kläderna och gick ut. fyfan. längesedan jag kände mig såå seg! Och längesedan jag sett nordmaling så seg. Inte en jävel var ute, knappt flugorna hade vaknat ,då äre illa.....  Men det kan iofs vara kul att vakna normal tid någon dag också, jag har inte vaknat innan kl 1 under hela lovet.  jag har iaf huvudvärk. inte så taggande, jag tycker att den kan ge sig snart.   Men jag sitter på altanen och lyssnar på musik och försöker sola. det är faktiskt sjukt najs joajao.
Men nu ska jag göra ett tappert försök att försöka somna i solen. så jag återkommer. med kanske lite bilder (:
jag ids inte kolla vad jag skrivit, så räkna med stavfel ^^
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0