tisdag.

hej hallå hej tjena hola tjenare.
igår gick jag ut och gick i 1,5 h med pappa och sandra, hur härligt väder som helst (: så man var en aning less när man kom hem, då tände jag ljus, drack te och åt macka och lyssnade på min helt awsome playlist på spotify, åh vilken skön kväll. Jag sov 4 timmar inatt, men var ändå sjukt pigg idag när jag vaknade!! (:  men jag ska ju inte klaga...
Just nu sitter jag på engelska, och vi ska läsa bok med det är inte så kuwl, så jag roar mig här iatället. Klassen är sjukt snygg iaf, och jag har fått en inneboende i mitt skåp idag, Anton b! kulkul ^^ ha!! ja anyhow så jag har träning ikväll, och det ser jag verkligen fram emot. och nu skrev jocke på msn också, Yeeeyyyy:D^^  bara awsome!! 
jag sitter jusst nu och lyssnar på raise hell och dom är sjukt najs!!! 
Det blir att ta tidiga bussen hem idag, eftersom att jag ska till tandläkaren.. önska mig lycka till..
nu ska jag sätta mig och störa oskar när han läser, är pratsugen..
pussss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0