alltid lika fult

Jag kom precis hem, sliten, trött och ändå glad. För jag har nämligen cyklat med min lillasyster till Lögdeå och tillbaka Jag trodde aldrig att jonna skulle orka, men det är fan krut i tejejen alltså . :) jag köpte mig 2 tröjor och känner mig ganska nöjd :) I morgon har jag en as chill dag , men en fet håltimme. så. måndagar är inte så farliga längre. Yesss
haha! nu kommer jag bjuda på en massa fina bilder, sedan vi var hos thomas.  åh vad jag älskar dessa pojkar.

chillade som tomte.


chillade med finkläderna.


carlan stod för underhållningen


och thomas likaså, bytte frillaa.


bytte näsa ett tag .


ny frilla och glasögon. snyggt blevde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0