Äntligen

Åh! mitt trådlösa har jävlats med mig all day! och jag höll på att bli helt tokig, men det funkar nu och datorn klarade isg utan fysiska skador denna gång.  Min padre fyllde år igår och det blev goo mat och goo fika, och vi har kvar så jag tror jag ska feta i mig lite fika snart. hehee. Igår så for jag hem till anton, där tillslut thomas kom och vi for till hampus för att ladda över lite filmer.  For senare hem till thomas och såg film. filmen hette något med hills,  kom inte riktigt ihåg, men det var den skummaste film jag sett i skräckväg, hann dock inte se klart hela eftersom att thomas skulle till stan och hämta någon. for hem till anton tills thomas skulle komma hem igen. Anton tyckte vi skulle se en askul film, som han är helt kåt i typ. Men efter 5 min så sov jag. haha vilket underbart sällskap jag är. haha. vaknade i hans säng kl 5 iaf. och traskade mig hemmåt. haha.  Idag har jag bara slöat men ska duscha snart tror jag . hittade btw litw bilder från den första veckan i turkiet. 

                                                                                         Hade inte långt till stranden.

    
                                                                        jag  bodde på en egen övervåning på rummet

                                                                                         
                                                                                   Min sjukt härliga säng


                                                                                    ida, robin och pappaaaa


                                                                                        papap , ida och olivia                                                                                   


                                                                                               haha flytarN




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0