Dryyygt!

Åh, jag känner mig ganska seeeeg just nu, kollade på mobilen när jag vaknade och klockan stog på 16.15. hur fan orkar jag sova så länge, när jag inte enns var vaken så sent igår.  Jag får skylla på att jag är en typisk ungdom.  Igår så for jag till anton och vi begav oss senare med bil tilll thomas, där tii och brasse och jocke också höll hus :) vi hede på en skräckfilm som ärligt var den värsta jag sett, (quarantine) hette den ,den var filmad med handkamera och det gör allt så mycket värre.  Jag har inga större planer på kvällen, men någonting blir dey vell i hope. jag ska iaf ta vara på de sista dagarna tills skolan börjar. Jag känner mig sjukt hungrig och måste vänta typ en timme på mat. omfg!
Hane!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0