God Kväll

Den symbolen borde visas överallt jusst nu, alltså ingen shopping!! Jag har handlat så sjukt mycket under en tid nu, så nu måste jag få ett slut på det hela. Sen när jag yttligare en gång idag har sett filmen en shoppaholics bekännelser gör ju inte saken bättre. Men anyhow så har jag bara chillat hemma hela dagen. sjukt skönt. sett lite film och bara myst. på torsdag så kommer jag att göra min rakpermanent, känner mig laddad. är ensam hemma ikväll igen nu hos pappa, dom har som börjat hänga i stan känns det som...  JAG eller ja, jag och mina klasskompisar , eller inte riktigt alla men.. alla tjejer i klassen förutom dom som inte kunde komma,  var iaf och käkade på droskan .. gud vad gött det var !! vi hade det jättemysigt och satt och pratade och åt. det blev att vi satt där ich 2,5 timme och sedan drog vi in på stan. träffade nåra engelskmän där också . hähä... tog iaf bussen hem kl 10, var ganska skönt att komma hem i någorlunda tid. :) sjukt trevlg kväll hade jag, och det tror jag dom andra hade också . :) riktigt sköööna personer! ska snart slå en plingeling till anton och sedan bege mig  ut. HANe!


Kommentarer
Postat av: hej

du skrev ju inget om gandalfs bror :(

2009-08-30 @ 01:27:16
Postat av: Amanda

Måste göras om! :)

2009-08-30 @ 15:32:07
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jaa :) det måste vi verjligen göra! det var ju hur mysigt som helst!

2009-08-30 @ 16:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0