God morgon.

Jag klev upp för ca en timme sedan. Riktigt härligt faktiskt att sova länge, det blir ju inte lika många timmar under skolveckan. jag har precis ätit frukost och ska hoppa in i duschen snart. Jag måste göra en massa hårinpackningar nu innan jag ska rakpermanenta, eftersom att jag har ganska sunkig kvallla på håret, det blir inget tupperande heller. gash! Efter dusch, så har pappa och sandra hyrt film, och det är den som jag redan har sett och skrivit i bloggen, den nya versionen av rec. en skräckis. "ovanligt"  det är den film som har skrämt mig mest tror jag, så det är bara att förbereda sig av en kväll med hemskheter.  Jag har funderat, eller jag är nästan helt säker nu att hag ska köpa den nya sony ericsson. men de flesta tycker att jag ska ha den nya iphone. men. men. det känns som att den är för bra för mig. jag vill bara att man ska kunna ha musik och en hyffsad kamera, och 8,1 megapixel är helt okej. Nu blir det dusch och försöka att tagga skolan. hane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0