Hej världen,

Jag ska börja med att skriva lite deppade saker hade jag tänkt.
Min familj ska äta kräftor ikväll hos patrik och rebeca, men jag kände att jag var too cool för kräftor och stannade hemma, men nu ångrar jag mig som fan, är vrålungrig och pallar inte göra mat. inte okej.
Det börjar bli kallt ute och det suger, SUGER gör det , jag vill ha värme och sköna nätter.
Skolan börjar  och det behöver jag inte enns kommentera.
Jobb i morgon, känner inte peppen riktigt
Jag har sockerdricka i foten.

Anyhow så har det varit en riktigt kanonsommar, med fest, film, människor och allmänt härliga dagar. Så jag känner mig ganska nöjd över livet just nu. Igår hade jag det sjukt trevligt, var på fest, for på " efterfest" hos alex, med mange, och tii. det slutade med att vi somnade allihop och vaknade kring 05 tiden. haha ,  Jag har också fått tillståndet att göra en tattuering av mina föräldrar, äntligen, ska beställa tid och sedan smäller det.
Nu pallar jag inte mer sockerdricka i foten.

Kommentarer
Postat av: Oskar

En tatuering alex. Spännande, funderat på vad du ska göra då? :)

2009-08-16 @ 10:12:31
URL: http://oskarsfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jaa jag vet !!! är sjukt taggad,

jo jag vet vad jag ska göra, det fåruuuu se!!

2009-08-16 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0