Kvällen kommer kvällen går.

Och allt sätter sina spår.  Igår blev kvällen sen, gick och la mig när pappa for till jobbet idag kl 05,15.   jag vaknade iaf kl kvart över ett idag, och det känndes som en normal tid att kliva upp. Gjorde mig lite fika, såg på tv och en film och bara degade hela dagen.  Det är skönt. sjukt skönt. jag har precis tagit på mig kläder, har gått i morgnrock hela dagen^^  Jag vet inte vad dom händer ikväll, men det får kvällen avgöra :) Jag sitter och ser på ett tvprogram som handlar om kvinnor i fängelse, fyfan dom skrämmer  verkligen skiten ur en.  typ lika grova som män. shit.  Jag har  btw beställt ett nitarmband och det ska komma någon gång i veckan. weeey!  
        

 

En snygg snyggare depp



fortfarande lika snygg


Kommentarer
Postat av: du vet vem

hahaha man blir DEPPig

2009-08-18 @ 21:51:51
Postat av: alexandra

haha du fick till den där. ;) ELLER>!?

2009-08-19 @ 13:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0