sovasovasova

Ikväll har det varit en väldigt trevlig kväll. :) Jag for till Thomas vid 8 tiden, där jocke och tii också var. vi chillade och såg på lite Two and a 1/2 men. haha åh jag älskar den serien. Iaf så när tii for hem så for vi på statoil och köpte kakor. hähä.  Vi bakade kladdkaka och såg på Wrong turn och en En shopaholics bekännelser.  Kladdkakan var god och kakorna likaså. I morgon så planerar jag att inte sova lika länge, men.. risken finns ju .  Men det kommer säkert vara dåligt väder,
så jag behöver inte ha dåligt samvete ^^ När jag får min lön, ( som är sjukt efterlängtad) så ska jag köpa mig en ny mobil. Det står mellan den nya sony ericsson eller iphone. Hjälp mig, beslutsångest !!!!!!!!!
Jag ska iaf försöka sova nu till den här underbara lugna låten av Marilyn manson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0