W.A.S.P

hello babes! jag sitter just nu och lyssnar på w.a.s.p och dom är så sjukt sköna. Måste bara berätta om vilken jättemysig dag jag hade igår. stannade kvar i stan efter skolan. Slutade kl 11 så jag , olivia och vanessa for och käkade lunch, taco tallrik. sinnessjukt gott. sedan så tog vi en vända på stan och det slutade med en glass ^^ När jag kom hem så blev det chilling och sedan for jag till thomas. kom hem typ halv 1 och somnade runt 2 typ, och det fick följden att jag försovde mig i morse. hah. Idag har det varit en ganska lång dag, men den har gått relativt snabbt ändå. man får göra det bästa av situationen. Jag var häromdagen till stan med min mamma, vi gick på stan och såg på bio. köpte mig 2 par skor och 5 tröjor och en mössa och lite hårgrejjer och en mascara. gött,gött.  I morgon så ska vi i våran klass få leda lekar med typ teknik ettan eller vara nu var för klass. Känns vell medelkul ^^  ska Snart göra man min rakpermanentning på håret och jag lovar att jag kommer typ tappa håret, det finns ju chans för det. så om det kommer upp någon bild på någon människa och är typ flintis äre vell jag. kommer ju se ut som en drake då ju . Mina föräldrar är fortfarande borta, har varit ensam hela kvällen, så jag tänkte springa naken och hoppas på att någon ser mig. (hehe) nej så kul ska vi inte ha. Jag ska fortsätta leta skor på nätet nu. hane









och en bild på älsklingarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0