07.20


                               
Hallå alla glada!
Snart ska jag fara iväg på jobbet, åker med mamma idag kl 08. Blir 2 timmar mer men, det ger ju mer pengar också.. Uppdatering sedan igår : Var ju hos linn i söndags och det var sjukt mysigt, härligaste gänget också.  Jussi, linn, jossan, emelie, anna och lina.  vi åt gofika, spelade med andra ord, satt och sjöng singstar, såg film osv.. typ alla sov över även jag. Sedan så stannade jag där tills igår till kl 5. asmysigt. vi låg och såg på tv, sov lite. åt fika. sov. Tittade på tv.. haha! Mysogt iaf. Igår färgade jag håret. känns skönt att vara sin mörka färg igen. AWESOME!  men på tal om tanter så är det bara 2 dagar kvar till jul! asså vad hände där? tiden bara försvinner iväg! nästan lite läskigt. Men det är go mys att det är en massa snö.!!  kanske ska dra med jonna till pulkbacken ikväll ^^ heh. Men nu ska jag snart åka! ha en fortsatt trevlig morgon/dag! Hane

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0