.

                                             

Hello söndags lovers!  

Känner ni inte att ni gillar söndagar nu? jag gör det iallafall, eftersom att jag inte behöver tänka att det är skola i morgon. heheh. skrev i fredags att jag skulle uppdatera senare på eftemiddagen/kvällen..  Men det sket sig som lite. Eftersom att  jag skulle powernapa.. och den powernapen blev över 6 timmar lång, vaknade 18.30 av att pappa sa att det var mat. ganska illa. det var den fredagen. I går var jag på fest, men höll mig nykter eftersom att jag jobbade idag:) det är verkligen kul, kul att känna att man har ett jobb att gå till. Ärligt.!!  Ikväll blir det myspys med en massa goda brudar hemma hos linn. :)  så nu ska jag fortsätta slå in lite paket och lyssna på Uuunderhärligtbra musik. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0