.

                                               
Hello there.!!
Hur mås det idag? bra? okej kul att höra. nice.!

Kul att idol erik och kalle just skulle vara i stan idag, jag som skulle in och köpa det sista inför nyår, men icket!!  stan lär ju ha varit full av skrikande småtjejer och även gamla tanter. så nejtack. jag åker in i morgon istället.

Jag har nyss sett klart på sex and the city, goodie. Skulle värma på glögg och äta pepparkakor i brist på annat, men råkade glmma glöggen på spisen lite för länge,så den smakade inte okej. Vaknade i morse av att mamma kom till lägenheten och undade om jag skulle med ut och fika. kan man ju inte säga nej till ^^ NU sitter jag bara  och väntar in timmarna till hockeyn och att mamma ska komma hit och se mysfim :) Ha ne trevlig kväll!
HANE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0