.

                          
HEJ ALLIHOPA!
jag sitter nu och är otroligt nöjd efter en skön vinst! heh.  Har precis tänt en massa ljus  och har börjat att koka te i väntan på att mamam ska komma hem till mig och se film. En riddares historia. Den är så sjukt bra ochjag kan se den miljoner gånger om. I morgon så ska jag in till stan, hade tänkt vara där då det öppnar, kanske hinner köpa de få grejjer jag ska ha innan allt folk kommer. hade tänkt att köpa lösnaglar, skor, och några hårspännen. det var nog allt. Ska sedan hem och någon timme hemma ska jag tillbaka till stan igen, blev bjuden på en Björklöven match, och hockey kan man ju inte säga nej till. så där tillbringar jag nog kvällen. Sedan så väntar jobb på onsdag. HAh Superhero movie började nyss, den är ganska kul, eller sjuk om inte annat. hane!





Kommentarer
Postat av: Macooz

fin blogg! men jag tror nog att någon är lite förälskad i Heath Ledger.. ... okej.. jag erkänner.. det är jag.. :P

2009-12-29 @ 01:46:33
URL: http://serie.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0