fick julmust idag till lunchen.

tjaaaaa rock-on-sare. heh
Idag på skolan var det ju julbord, WOHOW! eller!? haha man fick 3 korvar, 5 köttbullar en skiva skinka en julmust och en mandarin. Jävlar vad skolan sattsade. ;) nämen dom gör la sitt bästa. hejja skolan.

När jag slutat skolan, så åkte jag bussen hem med olov idag igen. Han fick höra på min underbara engelska som jag pratade, marica och robin fick höra på det också. <3 hehe. åkte till busstationen och senare tog jag en buss till lögdeå till mammi på jobbet. Kom hem med lite nya kläder. Känns som evigheter sen sist jag handlade kläder.
Jag sitter just nu och har gjort fot och hand manikyr. Känns gött om både fötter och händer. har röda naglar nu, lite så där juligt.
I morgon är det julavslutning, det ska faktiskt bli ganska mysigt att fara på det. ser typ fram emot det.:) Nu ska jag ner och vara dryg med min familj. Hane.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0