fin dag !

började dagen med att jag råkade, jag RÅKADE faktiskt gäspa på torbjörns lektion, och jo. KLART som fan att jag fick skit för det. jag får inte enns gäspa på lektionen.. och andra gången jag råkade göra det fick jag onda ögat. suck. Sedan när jag skulle redovisa hade jag med mig boken upp, nämen då fick jag inte redovisa heller, det var "oacceptabelt enlig torbjörn".. så min grupp fick fortrsätta redovisa utan mig.. asså vilken klimakterie kossa han är! man kan säga så här, han förstörde min dag... grattis till dig torbjörn.

Och dagen fortsätter att vara jävlig. Tycker synd om våran klass att vi har en sådan dålig mattelärare att mer än halva klassen fick ig på vårat prov, även fats vissa hade pluggat mycket. jag själv fick inget alls eftersom att jag inte gjorde det. men jag har ju kunnat räkna ut vad jag skulle få på provet ändå.. Sedan så är mitt knä mer smärtsamt nu än vad det har varit EVER! sitter faktiskt och tycker synd om mig själv, och får fram ett stön lite då och då eftersom att jag kan knapt röra benet längre.. kul. Men över till en bra sak, så har det börjat snöa!! WOOT!!  det är  bland de första gångerna i mitt LIV som jag sagt att jag gillar snö. men det är ganska mysigt att gå på promenad när det snöar. Skulle gjort det ikväll men. icket.  ser ut som en tant med benförlamning typ när jag går. Men ska försöka gå till min syster som bor på andra kvarteret iaf. Förövrigt så ÄGER livet. hehe..  nämen det rullar på. snart jul och det känns skönt. ska på julbort på lördag  också.. Plus att det blir fest i stan på fredag.

nu ska jag dra! hane!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0