God morgon, Gooooooooood morgon!

God morgon alla pigga och glada. !!
mås det bra idag?
Jag känner iaf själv att idag är jag trött. blev mindre än 4 timmars sömn inatt och det känns i hvudet och i ögonen. Men det går över med alvedon och en reäl frukost. somsagt, Redovisning nu på morgonen och efter det kanske hemfärd. Jag skulle vara to cool för kläder när jag skulle stoppa in motorvärmaren i bilen i morse och gick ut i  bara tofflor och morgonrock, idiot. Det var svinkallt ute, jag fick in snö i tofflorna och hålet där jag skulle stoppa in mororvärmaren hade frysit igen. Så jag fick stå där och frysa fingrarna av mig  innan jag fick upp det. inte najs. nu är mina rostade mackor klar. hane!
Morgonens låt kommer här:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0