HEHHHHHHHHH.....

tänkte bara skriva en rad om att jag är så bra. hehe skojja.
Skolan idag har varit aschill. började dagen bra med att marica ramlade i trappan när vi skulle ner till gympan. Jag fick skratta och det gjorde min dag... hade prov efter det sedan en fetlång håltimme typ 3 timmar sedan prov igen. där vi skulle göra provet i par. Jag gjorde det med paula. :) det fick fan bra.  sedan så slutade jag. Hur bra dag som helst. satt med Olov i bussen hem, härliga människa. Ikväll ska jag plugga så jag kan göra min muntliga redovisning i morgon. sen FREDAG, LOV,UNDERBART. Lovet kom i precis rätt tidpunkt, likaså snön. Mysigt ute nu ju.  Jag sitter just nu och ser på simpsons och det är lika bra som alltid.
Men det känns som att någonting saknas nu på dagarna? jo hockeyn, astråkigt att det är uppehåll men spelarna måste ju få käka julmatN och vila lite också ju,
kan ju vara bra för foppa också.

Älsklingslinn fyller år snart också. 15 år!!! hehe skämt! hon blir faktisk 18!
18 är en ålder man ser fram emot att fylla, 17 och 19 är kanske det vördelösaste att fylla, har som ingen funktion lixom.  Nu tänker jag bjuda på dagens låt och sedan lägga mig och sova tills maten är klar. Jag gör alltid det. går som bara inte att hålla sig vaken. daXxX för en powernap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0