Ja, jag äger världen, och?

Chacha bloggen, alexanderboiiii här, alexandras härskare och överhuvud. JA jag vet, underligt att en så awesome person som jag skriver i en sån här randomblogg. Men allt för alexandra. (hon betalar mig)

Iaf så sa hon i sitt förra inlägg att hon skulle sova, men ni blev lurade. hon sitter i skrivande stund och samtalar med mig om allt mellan himmel och jord. Mest om alla fjortisar i stan dock, och att vi hatar dom.

Har ngn fler än jag märkt att alexandra är väldigt väldigt duktig... på att stava fel? jag förstår inte hur man kan få vartannat ord i en mening att vara felstavat.. men men, man blir som dom man umgås med, Alexandra är stavningshandikappad och anton den fule fan, är utseendehandikappad, perfect match?!

nä, nu ska jag bege mig tillbaka till mitt samtal med alexandra, bad henne att vara tyst under tiden jag bloggar, och ni märker ju vilken liten toffel hon är.

tänkte avsluta med att berätta alexandras lösenord till bloggen, vilket är .......



                                    ........... HA, lurade. n00bs.


sov gott, er härskare och gud. Alexander Lundgren.

Btw, så kommer nu några rader om mitt hat för blogg.se, som är helt jävla invalidt, den som skapade blogg. se borde brinna i helvete och dö en plågsam död. jag har nämligen skrivit 5 inlägg, och alla har försvunnit, händer det igen, kommer jag personligen att söka upp idioten som uppfann helvetet (ja det är helvetet på riktigt) och visa anton för denne personen. ack o ve vilken syn, den personen kommer förmodligen att begå självmord eller något annat drastiskt som kommer i tanken när man ser anton, typ som att mala huvudet i en köttkvarn eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0