jadu anton..

nu är det såhär, att anton horan björklund, verkligen tog åt sig av mitt lilla inlägg på alexandras blogg igår, och har på sin 0 besökares blogg (ok, 1 besökare,mig,) skrivit ett inlägg där han utger sig för att vara mig. han skriver om hur jag erkänner att jag är den största fjortisen och har pussat nån jävla randomkille och att jag är bög osv.

Lillkillen måste verkligen känna sig hotad eftersom han har lagt ner så mycket tid på att fundera ut det där inlägget.
egentligen skriver han om sig själv,  men under mitt namn för att han inte vill att folket ska veta att han är bög.. tycker synd om pojkspolingen. men vad kan man göra åt saken. förståndshandikappad som killen är så är det inte så lätt att skilja på rätt och fel. iallafall så ville jag bara berätta för er om detta inlägg så att ni verkligen förstår att han skriver om sig själv. Ni får gärna läsa hans blogg eftersom att jag är så säker i min manlighet att jag klarar av detta, något som anton tydligen inte är...
han kommer förmodligen skriva ett till inlägg nu om mig, eftersom att han verkligen tar åt sig av vad jag skriver på alexandras blogg, gulligt va? jag menar, jag är 16, snart 17 och han fyller snart 20.. STACKARS POJKE!

jaja, läs på för fan, tänkte dock göra ett infall och berätta att anton är snäll egentligen, han blir bara lite stingslig när man klagar på hans utseende.. man tycker ju att han borde vara van, en som sagt. Det är anton vi pratar om.. ja! men anton, puss på dig bubben, vet att du tycker om mig egentligen :*:*:**:

// aalexanderbooii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0