Lördag den 12e

Åh hallå igen!
jag har inte skrivit sedan stenåldern typ, men nu är jag back. Det har hunnit hända en massa saker som jag inte skrivit och som jag redan glömt. heh. ANYHOW så är jag alone home ikväll och i morgon. ganska gött i käften. Jag ska se hockey,hockey,hockey. Kanske det som min vardag cirkulerar runt om just nu, hockey.  jag har hunnit med att vara på julbord, varit på dagis på fältstudie veckan. och det var verkligen hur bra som helst.  alla underbara barn. Ska snart dit och hälsa på dom igen.

Jag är iallafall sjukt sugen på nyår nu.. Hade en tanke om att fara till Hemavan men det känns ändå inte så värt när jag inte är 18. Så det blir nog gamla vanliga umeå, och det är ju inte fyskamm det heller. :) Nu ska jag se film och tagga ikvällen. Hane!

körde på glitter , heh


Det börjar bli större. AWESOME!

Kommentarer
Postat av: Tp

Kan du lägga ut bilden på din mamma för min skull bejb :]

2009-12-12 @ 13:12:40
URL: http://tptptptp.blogg.se/
Postat av: alexandra

HAHA, vi får vell se ;)

2009-12-12 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0