nu brinner jag av

Hade just skrivit ett långt och fint inlägg, nä men då så lever datorn sitt egna jävla liv och allt försvinner. Jag hatar laptops. Iaf så skrev jag i det förra inlägget att jag råkat pajja min tv, och är ensam hemma så ingen kan hjälpa mig. så jag sitter här alldeles förtvivlad. själv..ensam....kort..hehe. jag är för lat för att laga middag idag också, så det blev fil och flingor med bär. satt gött det med.
har jobbat idag också btw.. det var najsee

jag har hittat min nyårsklänning och det känns skönt. och med rätt grejjer till så kommer det bli awesome.  vars ska ni vara på nyår ??  Jag ska iaf försöka fixa tvn nu och ja..
hane!



Kommentarer
Postat av: patrik

SATAN vilken bieceps på första bilden! kanske borde vara snällare mot dig innan jag får en schmäll?

2009-12-13 @ 18:04:10
Postat av: ale

underskatta aldrig en sjörövare!!

2009-12-13 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0