Sådärja!

Jag ser och vet att några uppskattar mitt förra inlägg och stöttar mig på punkten att vi inte tycker om frodo. Bra där!
Det blev att jag for ut igår ändå, kul att fräffa allt folk, det var sjukt mycket folk ute. riktigt roligt. Men inte lika kul att se folks besvikna miner som blivit av med jackor, väskor ect.  Hande iaf lite svårt att somna sedan jag kom hem. Efterfest á la grannen,  det lät som att hela nordmaling var där ^^ haha.!! men jag är int bitter.!!  Iaf när jag kom hem kring 4a tiden kanske eller nått så var jag tvungen att ringa och väcka mamma, eftersom att jag sov hos pappa ensam,och min mobil hade lagt av. Så jag ringde henne och sa att hon skulle ringa och väcka mig halv 10, så jag kunde ha god på mig att göra i ordning mig till jobbet. När hon ringde var det första jag hörde : " men förlåt gumman, jag glömde bort, klockan är snart halv 12. VI åker om 5 minuter. förlåt".. hade inte enns tid att bli förbannad.  fick stressa som en idiot... inte kul.
Snart ska jag fara på middag hos min moster och det ska bli riktigt gött. Hungrig. inte ätit ngt idag än.
sedan ikväll så får jag se vad kvällen bjuder på :) ha en fortsatt trevlig dag!!


Clean låt osm fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0