TJA ALLA!

 Nu har jag precis kommit hem från stan. för andra gången.!! åkte ju in idag och tog halv 2 bussen hem :) for sedan till maria på kalas och sedan in till stan igen för att se hockey, och träffade linn där, kulkulkul, satt med henne faktiskt. ! iaf så förlorade löven, och ärligt så är jag inte så chokad över det. LÄNGE LEVE MODO HOCKEY säger då jag! Det känndes som att det var 40 minus i hallen och jag satt och frös konstant! så dricker te nu och sedan väntar en varm dusch och sängen. sista jobbdagen i morgon för det här året också!!.  gosh!
Hade ju en gästbloggare igår, hahah. trevligt, trevligt. Kanske kommer det fler inlägg från honom. (blir så dyrt eftersom att jag betelar honom) hehe.
HANE!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0