TJAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag sitter nu och öööser till musiken som grannen spelar,den är så hög att jag inte behöver ha på min musik ^^ hehe!! Jag är iaf sjukt avis på alla som kan komma in överallt nu, ( alla som är 18 och uppåt) för de flesta går ju ut och partajjar på judagen. Iaf så hade jag en väldigt trevlig och fin jul, hopppas ni hade det också  :) jag fick en massaaa fin julklappar, och pengar som verkligen behövs. Hade tänkt spara dom till sommarens händelser. Jag tog nyss på mig min nya nitklocka som jag Ääälskar. Den får bo på min arm nu. Funderar på att göra någon mat, men är ganska lat idag. heh. men nu ska jag gå ut en svängis, är ganska rastlös. Hane





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0