vad är det här!!!

jag sitter och ser på Sagan om ringen nu, och i alla filmer så har jag en avsky mot frodo. !! jag vet inte vad det är, Men hatet, eller vad det nu är försvinner inte. blääää. Hatar hur han är i rollen. Okej, det kanske är synd om honom att han måste bära den hemska ringen.. jag bryr mig inte. Jag har då min favorit i den filmen och det är LAVSKÄGGE, Han är ett av träden.  Nu låter jag sjukt nördig men. heh





och nu till frodo,  BLÄÄÄ!!!



Men han är ju inte så himla ugly i verkligheten. men det är något, hans ögon eller något som jag bara inte klarar av.

 typ som HÄR!

Kommentarer
Postat av: hihi

(Y) bra där!

2009-12-26 @ 12:15:58
Postat av: jocke

sött alex =) !men hans ögon ser ut som ögonen på en galen lärare, eller psykolog -.-

2009-12-26 @ 13:02:51
URL: http://extendedshred.blogg.se/
Postat av: alexandra

JA!!! HAHA FAN VAD rätt du har jocke!

han är sjukt läskig!!

2009-12-26 @ 15:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0