fånga den jävla dagen.

åh här sitter jag, helt ensam, helt.... jaa helt själv
Mina föräldrar har gjort slut med mig ikväll och är borta.
fast jag får skylla mig själv att  jag inte följde.
ganska grymmm!!

jag var iaf med om en dödenupplevlse igår, Jossan också för den delen.
En lastbil mötte oss med bussen, och släpet for typ och dingla, eller dinga kan jag inet säga, fan vad mesigt!
amen släpet for kors och tvärs över hela vägen! trodde att det skulle flyga typ över mitträcket och in i bussen.
riktigt spännande!
Missade btw bussen också, fick ta 9an ^^ inte helt fel det heller, MEN jag ville faktiskt vara med på idrotten
som jag tyvärr missade :/  aja, hade iaf bara 3 lektioner iaf! :) sköningenzz

jag hade match idag,
det gick bra i första, men andra så gick det inte så bra
men men, aja! det blev lika iaf . :)

måste bara berätta att jag såg bio, för bara någon dag sen
och det ägde inte heller, jag och mamma trodde att det skulle vara
en kärleks gråtis film, men så var ikket fallet !
FYFAN vilken värdelös film! hyvva!
det var: Revolutionary Road!! såå tröki film!
sen vare inte nån kärleks eller gråtis film heller,
bara en deppfilm!

Måste bara berättta att min lillasyster är sjuk i huvudet och har nu
53 rader i tetris! :O det är bara galet!


nu sitter jag och lyssnar på min blivande älskings älskling!
Gigi D'Agostino, egentligen Luigi di Agostino


Puss och ha en trevlig helg!!!!






Kommentarer
Postat av: Carl Bilt

tjenare hörreduduu det lät int så nicesigt

2009-02-07 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0