göttttt!

Jag försovde mig idag, faktiskt.
 "jag är så jävla klantig!"
så det blev ingen skola för mig,
 men vi hade bara 3 lektioner så det var chill.
jag tog 11.20 bussen in till stan för att shoppa lite med Marica . :)
och vi fick det fina sällskapet av Anton nån timme också.
Väl när vi handlat lite så chillade vi med lite fika,
muffin och varm oboy, och marica tog semla och en milkshake.
Sen kom även krille,linn och amanda och höll oss sällskap. ^^
det var myyys! 
Tog 3 bussen hem,
kom hem åt och sen sprang jag till träningen.
min hosta blev inte bättre av det men. 
 
Har sett det sista av MODO matchen
gött med vinst! 
Nu ska jag göra mig lite te och se en film
och känna lite medlidande åt mig själv. 

 nu är det bara att tagga helg,
och tagga allt annat
puss hane hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0