kan det?

kan det sluta vara så förbannat kallt!?
jag har fått nog och är på dåligt humör just nu.
Idag var det ju friluftsdag och jag kan lova er att det var bland
det mest värsta jag har gjort på länge, fan vad kallt det var.
Frös precis överallt, och det var inte en liten bit vi skulle gå heller.
Sen så hade jag ju den oturen att jag missade 12 bussen, så jag fick vänta
1 timme på bussstationen, dryyygt!
Jag frös hela vägen hem, när jag kom hem, fast jag satt med täcke och varm oboy i soffan .
huvva !! ALDRIG IGEN, och jag tror att de flesta som gick den här rundan idag , kanske känner samma sak som jag gör.
Nu har jag fått klaga lite,
 och ska försöka bli på bra humör igen.
Jag ska nämligen träna ikväll . :)
blir ganska glad av att träffa alla bruudz
^^  loveeyaaaa!!

haneeeee
pösss!!


Kommentarer
Postat av: alex

jag älskar blogg <3

2009-02-20 @ 00:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0