Morgondagen

Helloeee
Jag är ganska trött nu och ska fet duscha och sen lägga mig
och se Taken, igen. den är hemsk bra som.
Jag har sett på MANNEN ikväll, han är gryyyymmm som fan!

I morgon på Friluftsdagen så ska jag ta en promeniXxX,
vi är typ halva klassen som ska göra det så det kommer bli chill.
Med mina kunskaper om promenader och orientering
 så ska jag försöka kötta tills jag hittar en genväg. ska bryta kartans lagar ;) hejja miiiig !!
Men det ända positiva med promenaden är att jag kommer sluta astidigt!
yippiii!!
Iaf så har trafiken på KP lugnat ner sig en aning,
har inte hört så mycket tutande längre , och jag tackar gud för det.
Men igår så vankade jag genom fönstret att det stod några bilar där.
var tvungen att spana lite. hålla lite koll på " the place" ;) HÄHÄ !!
jag ser ju allt somsagt allt från mina fönster ;)

jag ska kika på internet på lite make up videos och sedan är det filmen som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0