MOtherloooodeeeeeeeeee

Idag blev jag rickroll, vet inte vad det är men.. 
vad fan äre? och vad är det för jäkla skitlåt som kommer fram?
blr bara förvirrad.

Jag sitter iaf på min sista lektion nu och det känns
riktigt nice. :) fast det är häpe så det suger. 
Jonas sitter brevid mig och är allmänt jättesnygg och bara steeeker .
jag ska ut och promenera ikväll så det ska bli sköönt. ^^
men sjukaste finaste vädret det är ute nu :D jag blir sååå glad!
Jag har suttit med Anton B och han har visat sina djur han vill ha när han blir stor.
verkligen jättefina. hejja anton!

Kommentarer
Postat av: BABE GRISEN

lägg utav! de känns som du inte är så snäll mot den där coola anton! de känns faktiskt lite som om du driver med han!!

2009-02-16 @ 13:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0