ohyez

Idag är det söndag,söndag,söndag
kanske sen trökigaste dagen på helgen, men det
är det mest skönaste dagen att göra ingenting på.
ifredas så gjorde jag inte alls så mycket,
fräffade lite vänner, såg på let's dance osv.
Men igår var jag på det där grejjset på OASEN,
det var faktiskt inte så dåliga band där,
tragiskt men sant. Det var iaf ganska mycket folk
så det var vell najjs. 
hah, hade ju en tävling med marcus, fan vad ont jag har i min arm fortfarande.
Sen när jag kommit hem så följde jag med mamma till Bredvik för att hämta fredrik.

Idag så ska jag bara chilla, ska ut och gå kl 2
sen så ska jag och mamma fara pch se på bio.
det ska bli förjävla najjs. :)

Iallafall så SUGER det att det snöar ute nu
nu vill jag bara ha sommar,
och jag tycket att snön kan börja smälta nu
den gör ingen nytta längre, faktiskt. BLÄ!!!!!!!

NU taggar vi sommar! den underbara sommaren!










Kommentarer
Postat av: Hanna

fy vad roligt vi hade i polen :)

vi kan hämta ut videon hos moa nu ^^

2009-02-24 @ 21:41:17
URL: http://tindz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0