"om kvällen blir den late flitig"

Och det ordspråket passade inte alls in på mig,
därför att igår så hade jag tänkt att hitta på någonting,
men jag tänkte att lite tittande på melodifestivalen i lugn och ro
kan ju faktiskt inte skada, så jag la mig i soffan kikade lite och
... wooopppss
 jag vaknade när mamma och fredrik kom hem.
klockan var typ halv 1 då.  vilket sög.  

Idag så ska jag och mamma fara och se på bio 
vi hade tänkt att se Allt flyter.  
jag vet att vi är lite sena med att se den, men  "även solen har sina fläckar" 
oh! där kom jag med ett ordspråk till! ^^  
Jag är iaf taggad på kvällen, är ny duschad och mår allmänt bra .

jag vill, jag vill tillbaka till gamla stan.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå sjukt mysiigt ut! :)

2009-02-08 @ 22:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0