ostkexskvaller

Nu måste jag skriva några
kanske helt ointressanta rader om min helg,
whatafuck.

Det började med att det var en ganska chill fredag på skolan.
jag kom hem och typ la mig och sov på dirren,
när jag vaknade typ halv 9 var pappa och sandra(låtsasmamma)borta.
så när jag väl hade svurit lite elaka förbannelser
över att jag sovit bort halva fredagen så
 bestämde jag mig att gå ut en sväng, kanske träffa lite folk.
och det gjorde jag, wheeiiii
Jag var hemma ganska tidigt ändå,
 eftersom att jag hade match på lördag.
             
Matchen
eller matcherna vi hade på lördag förlorade vi
så det var inte värt, men vi spelade ganska bra ändå.
så jag är inte bitter, jo kanske lite.
på kvällen så träffade jag lite folk igen ex: Alexander som är min trogna bloggläsare ^^ 
typ den bästa ever!
            
Idag
så vaknade jag typ halv 2 , låg i soffan hela dagen bara chilla och såg på
Family guy. niceee!  Men senare typ runt 6 så ringde jossan och undrade om jag skulle med till Linn och bara mysa,
självklart kan man inte motstå det. vi åt ost och kex,nötter drack dricka och såg på tv och pratade. Jättemys ! :*
Nu ska jag se klart på ett program på tvn och sen sova sovet.
haree!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0