tisdag, " en svala gör ingen sommar"

...Men jag hoppas att två svalor kan göra sommar,
för nu är jag faktiskt riktigt taggad på sommar.
taggad på turkiet, peace and love,
(VOLBEAT)och alla festligheter sommaren bjuder på.

Idag har det varit en jättechill dag, alla lektioner
kändes som att dom gick assnabbt, men det sög att det var
ganska vidrig lunch men. aja whatever!!!!!!!!! vi fick iaf sluta 1 timme tidigare idag
så jag kunde ta 3 bussen hem ^^ weeeiiiii!!
Jag har sorterat och försökt att få lite ordning på mina örhängen,
och det var ingen lätt match.riktigt svåra motståndare var dom
och det sjuka var att man hittade så otroligt fula örhängen, jag måste ju
inte ha haft alla chips i påsen när jag köpte dem iaf! 

jag har nu ikväll suttit med mami och beställt lite skor.
Måste ju ha ett lager tills sommaren..
Nä nu blire plugg för mig, har Kommunikation prov i morgon och jag älskar det inte (L) !!
har iaf sovmorgon i morgon och den kommer kännas sååå underbart!
Nu hör jag mamma säga där nere att hon gjort fika,
så ska vell ta mig lite att fika kanske.


hejjs
hare
hane
gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0