vår topp 10

Hej igen! hej hej hej!  jag kör på  temat gamla ordspråk! hähä
Måste bara berätta, jag såg ju bio igår
och den var sjukt kul!
så jag ger Allt flyter ett stort + !! :)
När jag kom hem så kände jag och mamma att vi inte fått  nog med film
så vi beslöt oss för att se Seven Pounds!! osch! vilken bra film!
grinade som ett litet barn här hemma, så den tycker jag att ni ska se, ett måste typ.


Jag fick veta att jag får fara på Peace and love i sommar,
och jag känner mig så jävla glad helt enkelt!
volbeat ska ju speeeeelaa!!! ooooooh!!


jag har kikat runt och så, och nu igen
VÅRENS MODE 2009 !
HÄR KOMMER VÅRENS MÅSTE TOPP 10!!









"Eget beröm luktar illa"

Kommentarer
Postat av: Moa Melinder

Åh, jag och några kompisar så seven pounds på bio! Gissa om vi grät, till och med killarna som såg bion grät. Helt sjuukt bra film!

2009-02-09 @ 20:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0