vilken dag!

Idag så var skoldagen helt värdelös.
börjademed att man tog 8,15 bussen in,
fick vet att vi inte hade svenska, så jag skulle börja kl 12 .
kändes ju underbart, inte så mycket. hade fetaste drygaste håltimmen.
men såg iaf på modevisningen ^^ det var nice!
väl när matten börjat så var jag på den, sket i lektionen efter och for hem.
så, min skoldag har endast bestått av 1 skrynklig, ynka lektion.

jag kom hem och tyckte allmänt synd om mig idag,
har fått hosta och var själv hemma tills kl 6 :/
så jag la mig i soffan och drog en fet powernap.
Men nu när jag har börjat tänka lite, så var det ganska illa,
jag borde ha gjort Häpe uppgiften i stället för att sova men.
alla chips fanns inte i påsen idag heller.
så jag lär få sitta i natt och göra den satans grejen! hyvva!

jag såg på LN match ikväll
och det var det sjukaste spännande!
det var så kul att det var ganska mycket folk och så där också
resultatet blev 7-6 till LN tror jag :)^^ härliigt!

nu ska jag fortsätta plugga och tycka lite synd om mig själv.
btw jag känner på mig att aplotten kommer att vara
hög ikväll, kanske en 30 p ? häh

 



                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0