äntligen fredag, eller ja snart iaf

Idag, så vaknade jag på rätt sida, faktiskt jätterätt!
var hur pigg som helst när jag vaknade, och det kan ju bero på att
jag visste att jag bara hade 3 lektioner idag och slutade 11.55.
idag har dagen bara varit hur sweet som helst, :) och tiden har gått skitfort.
När vi hade slutat så for jag med marica på stan och käkade lunch.
göttgöttgött.
När jag kommit hem så chillade jag bara,  ensam hemma, bara tvn och jag.
och den enormt sköna tystnaden.
men när min syster kom hem från 6 års så slutade friden,
så jag gick upp och la mig, skulle bara vila lite klockan var typ 20 över 4 då.
Det sjuka var att jag vaknade lite efter kl 9!!!
FAN! jag missade min handbollsträning! så det var lite tört.
Mend det var jäkligt skönt att sova också^^

JAG vill fara på sweden rock i år!
VOLBEAT och IN FLAMES ska spela!!
Men tyvärr är jag i turkiet då,
så, det sket sig.

och snart är det helg, och det ska bli sweet.
jobbar på Lördag och det gör Ellen också :)
tihi
Dagen i morgon tror jag kommer bli sweet!
har bara 4 lektioner=)!!

Nä nu ska jag ta fram lite kläder,
sen försöka sova, fast jag är ganska pigg nu men.
sova går alltid.




PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha, jaså, det var sova du gjorde i torsdags!? :P

2009-01-18 @ 21:33:55
URL: http://annaevelinalundholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0