en god avslutning

Ett nytt år och jag har inte hunnit hälften av vad jag skulle ha hunnit under 2008.!!!
men jag får vell ligga i extra mycket detta år! hä

ska bara skriva om godbitarna, dom extra saftiga!

När vi hade tjejmiddag hos linn, :)det var så sjukt mysigt!
alla bara åt och åt och mer åt, kika lite film, åt lite mer och skvallrade till tusen!
superkul!

faktiskt så har anton björklund!!!! anton björklunds blogg fått mig att le ett
antal gånger, faktiskt! hans blogg är så sjuk i huvudet . hah! pundare!!!

nu är jag tänker efter ,om jag ska ta alla gobitar sen 2008 så lär jag få sitta här i några månader och skriva! kom jag just på!! har ju så många godbitar, massor!!!  så jag skiter i att skriva som.!

Men jag en, en till bara!
 Min nya klass! Hur mycket tycker jag inte om den ?
Otroligt mycket faktiskt. 

 Nyår har gått, den som man taggade till tusen! och det var allt värt det.
Började med att jag, emelie, lina, linn och jossan möttes på korran(konsum) för att handla
det vi skulle äta. när vi var färdiga så gick vi hem till mig, för att göra i ordning oss inför kvällen och börja förfesta lite smått. När vi gjort oss, fina, glittriga och hur färska som helst så åt vi middag, RÅ MYS!
Lina och jossan gjorde hur goda drinkar som helst!! duktiga brudar! och dukningen vad jättefin^^
Men det trista var att emelie, och jossan for till runken typ vid 5.  Men dom hade det säkert också jättekul!
lina, linn och jag finslipade på detaljerna innan vi for till bussstationen för att åka vidare till umeå!


Kvällen i Umeå
ha!! det hände så jävla mycket, så är tvungen att korta ner!
Först umedalen, en sväng bara!
vidare till Teg, as kul där! (vidare med taxi, btw)
fylla överallt
brandsläckare i bussen, haha! fyfan vad kul det var.
tänd cigarett i bussen, hah
ENORMT med folk på 12 slaget. :D sjukt nice
och den tyvärr hand och fot förstöraren, KYLAN! satan vad kallt det var!!
Och sedan hemfärden till simons lägenhet, med linn,simon och fredrik.

Morgonen efter var man inte kry det minsta,
men käkade goaste bakismaten med linn på mias! ^^ hah! 
 Men jag hade det kanonkul under nyår, :D och börjar redan tagga nästa nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0