kewl

inte kul alls, fyfan vad dryg dag det har varit idag!
trots att jag hade en underbar sovmorgon så jag fick ta 8,15 bussen.
men icket! jag är jättetrött ,på jättedåligt humör och jag har ont i huvudet.


Men i morgon så hooppas jag att det ska bli lite bätte, slutar 11.55 niceh!
ska fara efter skolan och fika med marica då.:) snarare äta en liten lunch .
MYYYS!
jag måste ta och plugga ikväll, trots att jag bara vill lägga mig och sova nu!
Men jag är ju en hårding och ganska tuff på att härda.. hä hhhhhhhhh.
aja! sängen och tvn väntar, jag hör hur den skriker efter mig, så jag är vell tvungen,
TVUNGEN
att lägga
mig i den  och se på tv.
och kanske kika en igenom läxan en sväng.
pösssn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0